Voetvolley Toernooi JO15, MO17, JO17 en JO19

Zin in een sportief avondje met je voetbalvrienden?

We organiseren op vrijdag 21 april een voetvolleybaltoernooi voor JO19-1, JO17-1, JO15-1 en JO15-2 en MO17-1 op ons eigen voetbalveld. En we dagen jou uit om mee te doen.

We spelen 6 tegen 6 en in 2 poules. Een poule met spelers van JO19-1 en JO17- 1 en een poule met spelers van JO15-1, JO15-2 en MO17-1. Iedere wedstrijd duurt een kwartier. Wie na een kwartier de meeste punten heeft gescoord is de winnaar van de wedstrijd. Tussen de wedstrijden door eten we gezamenlijk een frietje in de kantine.

We starten om 17.00 uur en zullen rond 19.00 uur eindigen. We willen je vragen een kwartier voor aanvang aanwezig te zijn zodat we op tijd kunnen beginnen. We gaan ervan uit dat iedereen mee doet aan het toernooi. Mocht je onverhoopt toch niet mee kunnen doen willen we je vragen dituiterlijk 9 april door te geven aan je trainer/leider.

Voor een goed verloop van de wedstrijden zijn we op zoek naar een aantal (ongeveer 4) scheidsrechters. We willen ieder team vragen 1 persoon te regelen die een aantal wedstrijden kan/wil fluiten. Uiteraard eten de scheidsrechters gezellig een frietje mee.

We hopen jullie allemaal te zien op 21 april!

Sportieve groeten van de activiteitencommissie.