Geslaagde startdag !!!

Zaterdagmiddag 17 augustus was de aftrap voor het nieuwe voetbalseizoen met de traditionele startdag.
De weersvoorspellingen zagen er niet best uit, máár om 15.30 uur was het toch echt droog!
De oudere jeugd heeft een voetbaltraining gekregen van onze 1e selectie.
Het was een pittig uur, maar wat we gezien hebben was het een geslaagde training.
De meiden hebben een bootcamp gedaan, ook deze was pittig en zwaar, petje af voor jullie allemaal!!
De overige jeugdleden hebben de colorrun gelopen, wat een fanatiekelingen liepen ertussen zeg!
Na de nodige rondjes lopen konden ze om een lekker broodje die buiten vers gemaakt werden door de bak mannen Jack de Smit en Leo D. Mannen, enorm bedankt voor jullie hulp!
Ook een woord van dank aan alle vrijwilligers die poeder gegooid hebben!

Iedereen had een sponsorkaart gekregen om geld op te halen voor onze jeugd, hier is goed gehoor aan gegeven.
2 jaar geleden haalden we met de sponsorloop €1.200,- op. Dit wilden we graag evenaren, maar liever nog overtreffen, en
……dat is ruimschoots gelukt!!
Wat een bedrag hebben jullie samen opgehaald zeg!
€1.900,-!!
Hartstikke goed!

Mitchel van ‘t Leven uit de JO9-1 is degene die het hoogste bedrag opgehaald heeft, te weten € 83,50
Mitchel mag voor € 25,- gaan shoppen bij de speelgoedwinkel. Gefeliciteerd Mitchel!!
We willen jullie allemaal hartelijk danken voor jullie aanwezigheid bij de startdag en wensen jullie een sportief voetbalseizoen toe!

Klik hier voor de foto's van de startdag.