Indeling seizoen 18/19 - aanvulling

Beste jeugdspelers en -speelsters van vv Arnemuiden, beste ouders en verzorgers,

Indeling JO10/JO11
Zoals aangekondigd in ons eerdere bericht treffen jullie in het bijgaande bestand (onderaan deze pagina) de teamindeling voor het seizoen 2018/2019 voor de leeftijdscategorieën JO10 en JO11.

Na zorgvuldige afweging van alle voor- en tegens en met oog voor alle belangen is besloten tot de vorming van een JO11-1 met 11 spelers en een JO10-1 met 8 spelers.

Nieuwe leden
Na publicatie van de teamindeling heeft zich een tweetal nieuwe leden bij onze vereniging aangemeld. Graag verwelkomen wij Pauline de Jonge en Anna van Belzen.

Pauline gaat onderdeel uitmaken van het team MO13-1. Met deze uitbreiding bestaat het team nu uit 12 jongedames, hetgeen ons opnieuw heeft doen overwegen in welke klasse MO13-1 in te schrijven: 3e klasse, 8x8 op half veld, of, 2e klasse, 11x11 op heel veld. In overleg met de trainers hebben wij besloten om komend half jaar aan te zien en op basis van de resultaten en ontwikkeling te besluiten na de winterstop wellicht in te schrijven voor de 2e klasse.

Anna zal het team MO10-1 gaan versterken, waardoor dat team zal bestaan uit 8 speelsters.

Persoonlijke toelichting
Mocht iemand een nadere toelichting op onze overwegingen wensen, dan zijn wij daar vanzelfsprekend graag toe bereid. Neem dan s.v.p. even contact op met één van de TC-leden om een afspraak in te plannen.

Met vriendelijke groet,
Namens de Technische Commissie Jeugd