Startdag Jeugd seizoen 2018-2019

Zaterdagochtend 18 augustus trappen we het nieuwe seizoen af met onze jaarlijkse startdag.
Deze morgen staat in het teken van de start van het nieuwe seizoen, en je nieuwe team. En we maken weer een verenigingsfoto waar alle jeugdleden op staan.

JO15 JO17 JO19 en MO19 krijgen per team een clinic training van het tweede elftal.
JO6 t/m JO13 spelen een ouder/kind toernooi. Ieder lid neemt een (groot)ouder, neef/nicht, mee om tegen te voetballen. Dus, ouders, gooi je afgetrapte voetbalschoenen nog niet in de kliko. Dit zal heel wat hilarische (foto) momenten opleveren!

Ook zal er deze morgen, direct bij het hek, een zak hangen waar lege plastic statiegeld flessen in gedeponeerd mogen worden. De opbrengst van deze flessen actie is bestemd voor jeugd activiteiten. We willen deze actie de gehele maand september nog door laten lopen, daarvoor zal er in de kantine een zak staan waar ook lege flessen in gedaan kunnen worden na de startdag.

Er zal namens de activiteitencommissie een kraam staan waar voetbal fan artikelen verkocht worden, eten en drinken te koop zal zijn, en nog wat activiteiten zullen zijn.
Sportpoint de Bie is ook aanwezig om te zorgen dat je je voetbaloutfit weer compleet hebt voor het nieuwe seizoen met o.a. sokken, broekjes e.d.

Programma:
~ 9:00 aanwezig bij de tribune
~ 9:15 foto maken
~ 9:30 start training/ouder kind toernooi
~ 11:30 bekendmaking naam voetbalcomplex
~ 12:00 einde
Iedereen wordt verwacht hierbij aanwezig te zijn, mocht je nou echt niet kunnen graag afmelden activiteitencommissie@vvarnemuiden.nl

Namens jeugdbestuur en activiteitencommissie wensen we jullie een fijne zomervakantie toe, en  we zien jullie graag zaterdagochtend 18 augustus.