Update vrijwilligersbeleid

Beste leden, ouders en vrijwilligers,

Na invoering van het nieuwe vrijwilligersbeleid hebben we zo’n 65 nieuwe vrijwilligers mogen verwelkomen! De meeste hiervan hebben inmiddels bericht ontvangen waar ze zijn ingedeeld. Bij een klein deel moet dat binnenkort nog gebeuren. Als het gaat om het aantal vrijwilligers staan we er dus goed voor, maar op een aantal belangrijke posities kunnen we zeker nog mensen gebruiken!
Het gaat dan om:
- Een secretaris voor het bestuur;
- Leden voor de sponsorcommissie;
- Hulp bij het wedstrijdsecretariaat;
- Iemand die onze klusgroep wil aansturen;
- Een omroep(st)er bij de wedstrijden van het eerste elftal (1x per 2 weken);
- Iemand voor de kaartverkoop bij de wedstrijden van het eerste elftal (1x per 2 weken, 13:30 – 14:45 uur).

We realiseren ons dat de tijdsinvestering soms een drempel kan zijn, maar overleg over de exacte invulling van een bepaalde functie is zeker mogelijk.
Heb je interesse of wil je iets meer weten over een bepaalde functie? Laat het ons weten in een antwoord op dit bericht of informeer bij één van ons. Uiteraard is dat vrijblijvend. We horen het ook graag als je een tip hebt wie we zelf kunnen benaderen!

Met vriendelijke groet,
Bestuur vv Arnemuiden