Startdag

18 aug 2018 - 08 30
Locatie:
vv Arnemuiden

Beste trainers, jeugdleden en ouders/verzorgers.

Zoals aan de jeugdleden begin juli per mail is doorgegeven en op de website te lezen is gezien trappen we aanstaande zaterdagochtend het nieuwe seizoen af met onze jaarlijkse startdag. De voorbereiding zijn al lange tijd bezig maar werden de laatste weken overschaduwd met de vraag ‘kan het wel doorgaan?’, de reden daar voor zal duidelijk zijn.. de droogte en als gevolg de staat van onze (trainings-) velden.

Voorlopig is alleen het kunstgras veld beschikbaar, we moeten wat aanpassen in het programma maar we denken er toch een leuke dag van te kunnen maken.

JO7 t/m JO13 spelen een ouder/kind toernooi. Ieder lid neemt een (groot)ouder, neef/nicht, mee om tegen te voetballen. Dus, ouders, gooi je afgetrapte voetbalschoenen nog niet in de kliko. Dit zal heel wat hilarische (foto) momenten opleveren!

JO15, JO17, JO19 en MO19 krijgen per team een clinic training van het tweede elftal.

Ook zal er deze morgen, direct bij het hek, een zak hangen waar lege plastic statiegeld flessen in gedeponeerd mogen worden. De opbrengst van deze flessen actie is bestemd voor jeugd activiteiten. We willen deze actie de gehele maand september nog door laten lopen, daarvoor zal er in de kantine een zak staan waar ook lege flessen in gedaan kunnen worden na de startdag.

Er zal namens de activiteitencommissie een kraam staan waar voetbal fan artikelen verkocht worden, eten en drinken te koop zal zijn.
Sportpoint de Bie is ook aanwezig om te zorgen dat je je voetbaloutfit weer compleet hebt voor het nieuwe seizoen met o.a. sokken, broekjes e.d.

Programma:
~ 8:30 JO7 tot en met JO13/MO13 aanwezig bij kantine
~ 8:45 – 10:30 ouder/kind voetbal plus winkelwagen schieten
(winkelwagenschieten is per team)
~ 10:15 JO15 tot en met JO19/MO19 aanwezig
~ 10:25 verzamelen alle teams op tribune
~ 10:30 opening door de voorzitter en foto maken op de tribune
~ 10:35 bekend making naam complex
~ 10:45 – 12:15 training door 2
e
selectie

Namens het volledige jeugdbestuur, activiteiten commissie en de trainers/leiders wensen we je een leuke startdag en een sportief seizoen!