Startdag

17 aug 2019 - 16 00
Locatie:
vv Arnemuiden

Beste jeugdleden en ouders/verzorgers.

Zaterdagmiddag 17 augustus trappen we het nieuwe seizoen af met onze jaarlijkse startdag.
Deze middag staat in het teken van de start van het nieuwe seizoen, en je nieuwe team. En we maken weer een verenigingsfoto waar alle jeugdleden op staan.

JO15, JO17 en JO19  krijgen per team een clinic training van het tweede elftal.

MO19 gaan een ouder/kind bootcamp doen, iedere speelster neemt een (groot) ouder mee, en samen gaan jullie een bootcamp sessie volgen.
Ook mogen vriendinnen en andere belangstellenden meedoen, deze moeten wel even aangemeld worden via dit mailadres: mjdevos@gmail.com

Alle overige jeugdleden gaan weer een colorrunn lopen.
De colorrun is i.c.m met een sponsorloop. Probeer zoveel mogelijk sponsoren te vinden, vorige editie hebben we €1200,- opgehaald!
Dit willen we zeker evenaren, maar liever nog overtreffen! Dat moet vast lukken toch?

Degene die het hoogste bedrag heeft opgehaald krijgt een leuke prijs!!

Sponsorkaart met geld kunnen direct bij de ingang ingeleverd worden!

Vergeet ook zeker geen wit shirt aan te doen en een zonnebril (of duikbril) op te zetten.

Het poeder waarmee gegooid wordt is op basis van zetmeel, dus NIET schadelijk voor de gezondheid.

Alle jeugdleden krijgen een sponsorkaart, dus krijg je een clinic of ga je bootcampen, haal gerust wat geld op voor onze jeugd!

Iedereen krijgt bij inlevering van zijn of haar sponsorkaart een bon om een gratis broodje te halen na afloop. Deze worden buiten bij de kantine verkocht.
Ook ouders en andere belangstellenden kunnen hier terecht voor een hapje of een drankje.

Om 18:00 willen we nog iets leuks doen, dus neem bij mooi weer badkleding en handdoek mee.

Programma:

~ 15:30 verzamelen bij de kantine
~ 15:45 verenigings foto maken
~ 16:15  start activiteiten
~ 18:00 ?
~ 19:30 einde
Iedereen wordt verwacht hierbij aanwezig te zijn, mocht je nou echt niet kunnen graag afmelden activiteitencommissie@vvarnemuiden.nl

Ook zoeken we nog vrijwilligers om op een aantal punten poeder te gooien.
Aanmelden hiervoor kan bij een van de leden van de AC.

Het zou fijn zijn als er van ieder team een trainer of leider aanwezig is.

Namens jeugdbestuur en activiteitencommissie wensen we jullie een fijne zomervakantie toe, en  we zien jullie graag zaterdag 17 augustus.