Ajax Kids Tour

28 okt 2016 - 09 30
Locatie:
vv Arnemuiden

AJAX KIDS TOUR ARNEMUIDEN – save the date!

•          Wanneer? Vrijdag 28 oktober
  •          Waar? VV Arnemuiden
  •          Wat? De Ajax Kids Tour!

Ben jij of ken jij iemand tussen de 6 en 12 jaar die helemaal gek is van Ajax of gewoon zin heeft om lekker te voetballen? Schrijf je dan in voor de Ajax Kids Tour! Tijdens deze fantastische Ajaxdag ga je leuke voetbalspelletjes doen, doe je mee met een Ajaxquiz en maak je kennis met niemand minder dan mascotte Lucky!

Ben jij al lid van de Ajax Kids Club of vv Arnemuiden dan mag je helemaal gratis meedoen! Ben je nog geen lid van de Ajax Kids Club – sluit je dan snel aan via het inschrijfformulier op www.ajaxkidsclub.nl en doe mee met deze Ajax Kids Tour in de herfstvakantie!

Je kunt je inschrijven en voorkeur aangeven voor het ochtendprogramma of het middagprogramma – wees er snel bij want vol=vol!

-          Ochtendprogramma 09:30-12:45uur

-          Middagprogramma 13:45-17:00uur

Meld je aan op www.ajaxkidstour.nl. Kijk daar ook voor meer informatie.

Tot vrijdag 28 oktober!

Hier een filmpje over een Ajax Kids Tour op De Toekomst van vorig jaar. Hierbij waren ook spelers van Ajax 1 aanwezig, dat zal bij ons helaas niet het geval zijn.