Wedstrijden

Overzicht wedstrijden

Alle wedstrijden zijn uiterlijk 2 weken van te voren bekend op de website inclusief data en aanvangstijden. De trainer-leider van het elftal zorgt ervoor dat de spelers weten hoe laat ze aanwezig moeten zijn op speeldagen.

Aanwezigheid jeugdcommissie

Op zaterdagen dat er wedstrijden gespeeld worden is een van de leden van de jeugdcommissie altijd aanwezig om een aantal praktische zaken te regelen maar ook voor alle vragen, opmerkingen en suggesties over zaken die onze spelers aangaan.

Enkele afspraken m.b.t. wedstrijden

- Je bent op tijd voor elke wedstrijd. Als je vermoedt dat je te laat zal zijn laat dit dan weten, dan kunnen we daar eventueel rekening mee houden.

- Zorg dat je te allen tijde schoenen meeneemt waarmee je op gras of kunstgras uit de voeten kunt.

- Als je zaterdags niet kunt meedoen aan een wedstrijd meld je je af bij je trainer / leider, doe dit a.u.b. tijdig (vóór vrijdag 20.00 uur), dus niet op het laatste moment.

- We hebben rond de wedstrijden de gezamenlijke zorg voor de materialen (tenues, trainingspakken, ballen, waterzak, drinkflessen, etc.).

- Voor de wedstrijd gaan we altijd gezamenlijk naar buiten om ook gezamenlijk aan de warming-up te beginnen. De warming-up wordt geleid door de aanvoerder of trainer. Na de wedstrijd gaan we ook als team weer het veld af.

- Na elke wedstrijd wordt er gedoucht.

- Wees zuinig op de kleedkamers, de materialen en de mensen die als vrijwilliger bij ons aan het werk zijn. Uiteraard geldt dit zeker ook bij uitwedstrijden, zorg dat we de naam van de vv Arnemuiden altijd op een positieve manier uitdragen.

- Houd tijdens de wedstrijden geen petjes, kettinkjes, horloges en andere voorwerpen aan. Maar zorg wel dat je altijd je scheenbeschermers aan hebt.

- Laat waardevolle spullen zoveel mogelijk thuis, je bent zelf verantwoordelijk voor de spullen die je meeneemt naar een wedstrijd.

Vervoer bij uitwedstrijden

Gemiddeld genomen wordt om de week een uitwedstrijd gespeeld. Om daar te komen zijn we afhankelijk van ouders. De trainer-leider stelt voor het vervoer bij uitwedstrijden over het algemeen een schema op. In beginsel zal er worden geprobeerd om ouders beurtelings te laten rijden, wisselen gebeurd in onderling overleg tussen de ouders.

Het vervoer naar een uitwedstrijd moet ook veilig zijn. Denkt u daarom ook aan een aantal zaken die daarbij van belang zijn. Zorg ervoor dat de kinderen allemaal een gordel om hebben. Bij een ‘normale’ gezinswagen kunnen dus maar 5 personen mee (bestuurder en 4 spelers).

Wedstrijdshirts

In principe behoort elke speler zelf voor zijn of haar tenue te zorgen. In veel gevallen kan de vv Arnemuiden voor een shirt zorgen mits er een sponsor is die deze beschikbaar heeft gesteld.
Het wassen van de shirts is per team verschillend geregeld. Er zal echter over het algemeen een beroep op de ouders worden gedaan om de shirts beurtelings te wassen. Stem in overleg met de trainer-leider het retourneren van de gewassen shirts af.