Club van 100

De vv Arnemuiden heeft een club van 100. De deelnemers doneren € 50 per seizoen en krijgen daarvoor gratis toegang bij elke thuiswedstrijd van het eerste elftal.

In de kantine hangt een bord met daarop de namen van de deelnemers aan deze club van 100. De inkomsten uit de club van 100 komen ten goede aan de hele vereniging.

Mensen die de voetbalvereniging in financieel opzicht willen steunen en lid willen worden van de club van 100 kunnen contact opnemen met één van de leden van de sponsorcommissie.

De vv Arnemuiden heeft zich als doel gesteld om 100 leden voor de club van 100 te behalen. Om dit doel te bereiken doen we een beroep op u om lid te worden. We vragen u om bijvoorbeeld een vriend of een goede kennis die een eigen bedrijf heeft te vragen om lid te worden. U kunt natuurlijk ook aan uw eigen baas vragen of hij of zij lid wil worden.

Voor slechts € 50,00 levert u, hij of zij een belangrijke bijdrage aan het realiseren van onze doelstelling. En daarmee kunnen er door onze vereniging aankopen voor diverse materialen gefinancierd worden.

Zonder uw hulp is het onmogelijk om de doelstelling van onze vv Arnemuiden te realiseren en daarmee nieuwe materialen aan te schaffen.

Wilt u lid worden van de “Club van 100” dan verzoeken wij u € 50 over te maken op rekeningnummer NL 09 RABO 030.38.19.219 t.n.v. vv Arnemuiden onder vermelding van lidmaatschap “Club van 100”. U kunt het bedrag van € 50 ook contant betalen aan een van de leden van de sponsorcommissie.

Weet u nog bedrijven die mogelijk de vv Arnemuiden willen sponsoren laat dit dan ook aan ons weten. U kunt tips ook mailen naar info@vvarnemuiden.nl

WIJ HOPEN DAT WE OP UW STEUN KUNNEN REKENEN!!

Peter Witte
McCain Foods Holland
Detec Zeeland
Jones en Jones Casual Men's Wear
Actief Werkt! Uitzendbureau B.V.
Kitvoegen.nl
De Baar en Leendertse