Sponsors

Binnen de voetbalvereniging Arnemuiden zijn inkomsten uit sponsoring een onderdeel van de financiële huishouding van de club. In de afgelopen jaren is duidelijk geworden dat onze vereniging gelukkig de steun heeft van een trouwe groep sponsors. Een goede samenwerking onderstreept het wederzijds vertrouwen.

Inkomsten uit sponsoring komen ten goede aan alle (spelende) leden van onze vereniging. Denk daarbij bijvoorbeeld aan het aanschaffen van wedstrijdmateriaal (wedstrijdballen, hoekvlaggen, wedstrijdkleding) maar zeker ook trainingsmateriaal (ballen, kleine oefendoeltjes, verplaatsbare wedstrijddoelen) of de organisatie van spectaculaire toernooien voor een groot deel van onze jeugdleden en onze dames.

Binnen de voetbalvereniging Arnemuiden kennen we een heleboel vormen van sponsoring. En daarbij zijn we blij met iedere inbreng. Voorbeelden zijn er zat: een lidmaatschap van de club van 100, wedstrijdbalsponsoring, het afsluiten van een meerjarige sponsorovereenkomst, shirtsponsoring bij jeugd- en seniorenteams, sponsoring van trainingspakken, het plaatsen van een reclamebord of vlag langs het hoofdveld, een advertentie op onze webpagina.

Bent u geïnteresseerd in een vorm van sponsoring binnen de voetbalvereniging Arnemuiden? Kijk naar de verschillende mogelijkheden op onze website en neem contact op met een vertegenwoordiger van de sponsorcommissie: Ronnie Moerdijk (06-10605435) Email: sponsorcommissie@vvarnemuiden.nl