De Bie Quick Voetbaldagen in Arnemuiden

Beste leden en ouders/verzorgers,

Komende herfstvakantie vinden op donderdag 22 en vrijdag 23 oktober bij ons op Sportpark ‘t Hart de “de Bie Quick Voetbaldagen” plaats.

Wat zijn de De Bie Quick Voetbaldagen?
De Bie Quick Voetbaldagen zijn 2 sfeervolle verzorgde dagen onder leiding van gecertificeerde trainers vanuit heel de provincie. De dagen zullen in teken staan van een betere voetballer worden, maar vooral veel plezier.

Deze dagen zijn bedoeld voor spelers in de leeftijd van 6 t/m 15 jaar. Deelname is niet gratis: de kosten van deelname bedragen 80 euro per persoon.

Het programma bestaat uit verschillende onderdelen als techniektrainingen, penalty, spel- en wedstrijdvormen, straatvoetbal en nog veel meer. Hiernaast krijg je een uniek tenue (broekje, shirtje en kousen), een bal, een certificaat met foto en eten, drinken en gezonde snacks. Je krijgt er dus een heleboel voor terug, maar met name een onvergetelijke tijd!

Schrijf je nu hier in voor de De Bie Quick Voetbaldagen in Arnemuiden op 22 en 23 oktober. En breng vooral je vriendjes en vriendinnetjes mee!

Welke rol speelt vv Arnemuiden in de organisatie?
Onze voetbalvereniging is niet betrokken bij de invulling van deze dagen. Wij treden slechts op als gastvereniging voor deze dagen.

Meer informatie?
Wil je meer informatie? Bezoek dan de website van De Bie Quick Voetbaldagen. Heb je dan nog vragen, dan kun je natuurlijk altijd even contact met ons opnemen.

Graag tot dan!
Met vriendelijke groet,