Glasscherven op het veld !!!

Zaterdag 20 april was een mooie dag! Een geslaagde vissersderby met een goede uitslag en een gezellige afsluiting.

Niettemin vond een aantal personen het nodig een verrassing achter te laten. Een vervelende verrassing, vooral voor onze buren van KV TOP. Zo'n half krat aan bierflesjes is over de heg gegooid. Van een groot deel waren alleen nog scherven over. Je kunt je voorstellen dat de vrijwilligers (zowel van TOP als van ons) die het op mochten opruimen wel een andere verwachting hadden van hun paasochtend. En misschien kun je je ook voorstellen wat er had kunnen gebeuren als het glas niet was opgeruimd en een kind was erin gevallen.

Helaas is het ook niet voor het eerst dat (resten van) bierflessen op de route van de kantine naar het parkeerterrein worden aangetroffen. Niet alleen bij onze buren, maar ook op ons terrein en bij de fietsenrekken.

Het is overbodig om te zeggen dat we dit afkeuren. Breng daarom jezelf en een ander niet in de verleiding en laat flesjes en ander glaswerk gewoon in de kantine achter! Het zou toch te gek voor woorden zijn als we om deze reden van ons verenigingsgeld een duur camerasysteem moeten aanschaffen of over moeten stappen op bier uit plastic of blik! Help ons daarom het complex schoon te houden!

Weet je wie het gooien van bierflesjes als hobby heeft? Dan horen we het ook graag!

Bestuur VV Arnemuiden