HELP……. INTOCHT STAAT OP LOSSE SCHROEVEN

Beste mensen,

Zo’n anderhalve week geleden bereikte ons het nieuws dat de Ondernemers Vereniging Arnemuiden (OVA) géén Sinterklaas-intocht zal organiseren dit jaar. Hun focus ligt (helaas voor ons) voor dit najaar op de “Winterfair” in december.
Nu willen we kijken of we zelf een intocht op poten kunnen zetten. Dat kunnen wij echter niet alleen. Daar wij ook met onze eigen Sinterklaas-voorbereidingen bezig zijn.
We willen graag jullie hulp vragen om een Sinterklaas-committee op te richten.
Samen met Klaas v/d Ketterij zoeken we naar mensen die ons willen helpen bij alle organisatorische zaken.
Er moet best veel geregeld worden. En nogmaals wij kunnen dit écht niet alleen!
Ook financieel is er nog een gat te dichten…… Er zal een gat van zo’n € 1200,- tot € 1500,- gedicht moeten worden……..
Daarvoor denken we aan bijvoorbeeld een crowdfunding.

Kun en wil je mee helpen om toch een Sinterklaas-intocht in Arnemuiden van de grond te krijgen? Meld je dan alsjeblieft aan bij:

Klaas vd Ketterij: 06-41216118
Arjan Bokelaar: 06-12024107