Lokaal Sportakkoord Middelburg

Beste leden, ouders van jeugdleden en vrijwilligers,

Als vereniging hebben we een idee ingediend bij het Lokaal Sportakkoord Middelburg. Dit is een initiatief van de Gemeente Middelburg. Hierin wordt geld beschikbaar gesteld voor de uitvoering van ideeën om inwoners van de Gemeente Middelburg meer te laten sporten/bewegen.
Het idee dat door ons is ingediend komt voort uit een ontwikkeling die ons wel wat zorgen baart: we zien een terugloop van het aantal spelende leden. We willen verschillende acties inzetten om deze ontwikkeling tegen te gaan. Een aantal van deze acties kost geld. Daarom hebben we onze plannen als een idee ingediend bij het Sportakkoord.
Om aanspraak te maken op (een deel van) het budget hebben we ook stemmen nodig.
Willen jullie hiermee helpen? We willen op de eerste plaats vragen om ons idee te lezen. En om vervolgens te stemmen op het idee. Dat kan door op het duimpje te klikken.
Het is hierbij wel nodig om je eerst te registreren/in te loggen. Dat kan eenvoudig met e-mail, een google-account of Facebook.

Klik hier om te stemmen op ons idee.

Wacht niet te lang met stemmen, het kan tot 27 juni!

Bedankt alvast en uiteraard laten we de uitkomst weten!

Bestuur vv Arnemuiden

NB: heb je andere ideeën bij de al genoemde acties? Of wil je helpen om één of meer acties uit te voeren? Laat het één van de bestuursleden weten of mail naar info@vvarnemuiden.nl