In memoriam Nilles Pruijmboom

Op donderdag 15 juli ontvingen wij een erg triest bericht. Gewaardeerd lid en trouwe vrijwilliger van onze vereniging Nilles Pruijmboom is overleden. Nilles is slechts 41 jaar geworden.

Nilles doorliep bij vv Arnemuiden de meeste jeugdteams. Zijn mentaliteit en talent brachten hem uiteindelijk tot ons eerste elftal. Zijn eigen voetballoopbaan moest hij door blessures helaas al op jonge leeftijd staken, maar ook daarna bleef hij zeer actief binnen de vereniging. Onder meer als jeugdtrainer, scheidsrechter, achter de bar of om te helpen bij verschillende activiteiten binnen de vereniging. Kwamen we op het laatste moment een vrijwilliger te kort, dan was het vaak Nilles die nog kwam helpen. Misschien met eerst een beetje gemopper, maar hij was er altijd om zijn club te helpen. Iedere zaterdag en ook geregeld door de week kwamen we Nilles tegen op het complex. Een man die je nooit voorbij liep zonder een praatje of een vriendelijke groet. Een man met een echt Hart voor Erremuu. Wat zullen we zijn aanwezigheid ontzettend missen.

Voetbalvereniging Arnemuiden wenst Janneke, Ashley en andere nabestaanden heel veel sterkte toe in deze ontzettend moeilijke tijd.

Op dinsdag 20 juli, tussen 19:00 en 21:00 uur is er gelegenheid om afscheid te nemen. Nilles is thuis aan de Steigerweg 1 te Arnemuiden.

Op donderdag 22 juli, tussen 12:00 en 16:00 uur is de uitvaart. Deze start vanaf het hoofdveld van vv Arnemuiden. Hier heeft u tot 13:30 uur de gelegenheid om nog een laatste groet te brengen. De uitvaartplechtigheid bij Jobse begint vervolgens om 14:00 uur in besloten kring en is via een livestream te volgen via https://start.memoriam.tv/8V7P-J3YC De uitvaart is ook te volgen op 2 grote schermen bij de kantine van de vv Arnemuiden.