Planning fotosessie

Planning fotosessie voetbalplaatjes op zaterdag 23 november (teams) en zaterdag 30 november (groepen vrijwilligers)

Beste leden, beste ouders/verzorgers, vrijwilligers,

Vorige week is via mail en app aangekondigd dat wij in het voorjaar van 2020 samen met Jumbo Arnemuiden weer een voetbalplaatjes verzamelalbum gaan uitgeven. Hierbij de planning en een aantal aandachtspunten met betrekking tot de fotosessie voor dit album.

Wij zijn hier nu een aantal weken mee bezig, en ik kan nu al zeggen het wordt echt een heel mooi album.

Maar voor het zover is moeten we alle spelende leden samen met al die vrijwilligers die het spelletjes  wekelijks mogelijk maken op de foto zetten. Wist je dat in totaal bijna 600 mensen gefotografeerd gaan worden?

In tegenstelling tot eerdere communicatie gaan we dat niet in 1 keer doen, maar in 2 keer. En wel op 23 november voor teams en op zaterdag 30 november voor groepen vrijwilligers.

Algemene aandachtspunten
AVG: Om de foto, naam, team en dergelijke te mogen gebruiken moet iedereen die gefotografeerd wordt toestemming verlenen. Voor leden onder de 16 jaar moet dit gebeuren door de ouder/verzorger, leden van 16 jaar of ouder mogen dit zelf.

Hiervoor liggen op de 2 foto dagen papieren ter ondertekening in de kantine. Zorg dat je dit tekent anders kan het zijn dat we het plaatje waar je op staat, zelfs al is dit met anderen, niet mogen gebruiken.!

Locatie: De individuele foto’s worden gemaakt in de bestuurskamer, verzamelen in de gang. De groepsfoto op veld 1.

Tenue: Spelende leden gaan in wedstrijdshirt op de foto, hieronder mag GEEN ander shirt gedragen worden. Staf gaat in trainingsjas op de foto.

Volgorde: Eerst de keeper, dan spelers (worden 1 voor 1 geroepen) en als laatste de staf.

Verhinderd?: In het geval individuele teamleden echt niet kunnen, mogen die via de trainer/leider contact opnemen met Erwin de Groot om te kijken of zij op een later tijdstip ingepland kunnen worden.