Update gevolgen Corona

Beste leden, ouders en vrijwilligers,

Inmiddels is er meer duidelijkheid over de gevolgen van de aangescherpte maatregelen. Helaas kan er een streep door veel van de geplande activiteiten. Voor een deel is er ook nu nog onduidelijkheid. Hierbij een overzicht.

Deze activiteiten gaan niet door
•         De trainingen van Skills & Control
•         Grote jubileumloterij
•         4 april: Bobbejaanland
•         1 mei: NAC-Jong PSV
•         20 mei: Klok’uus
•         23 mei: schuimparty en feestavond Arnemuiden 1 – Meeuwen 1
•         29 mei t/m 12 juni: Hart voor Erremuu-cup
•         6 juni: karten JO19
•         13 juni: zomerfeest
•         20 juni: karten JO17
•         22 augustus: visserijtoernooi lagere senioren (ook ivm weinig aanmeldingen)

Hierover is nog geen zekerheid, volgt zo spoedig mogelijk
•         Competitiewedstrijden vanaf 6 april => we wachten de berichten van de KNVB af.
•         15 juli: Arnemuiden 1 – NAC 1

Hoe nu verder?
Helaas een behoorlijke streep door ons jubileumjaar. Maar we hopen dat we op de startdag op zaterdag 22 augustus een mooie herstart kunnen maken van ons jubileumjaar. Blok die dag alvast af in je agenda. De jubileumactiviteiten die niet door kunnen gaan worden op een later moment zoveel mogelijk ingehaald. De viering van het jubileumjaar zal daarom nog doorlopen na het grote jubileumfeest op 27 november. Voor een aantal activiteiten is al een datum vastgesteld. Voor deze activiteiten wordt uitgegaan van de huidige (team)indeling. En we hopen natuurlijk dat dezelfde mensen ook dan als begeleiders mee willen gaan:
•  Zaterdag 5 september: Bobbejaanland (onder 6 t/m onder 15)
•  Zaterdag 5 september: karten (JO17)
•  Zaterdag 12 september: karten (JO19)

Voorraad kantine naar de voedselbank
De voorraad van de kantine met korte houdbaarheidsdatum (uitgezonderd alcoholische dranken) wordt geschonken aan de Voedselbank. Door de grote run op de supermarkten hebben de Voedselbanken het moeilijk. Op deze manier kunnen we ze een handje helpen!

Gevolgen voor de inzameling van het oud-papier
De gemeente Middelburg wil graag dat ons inzamelpunt voor oud papier blijft. Dat willen wij ook, maar uiteraard niet ten koste van onze trouwe oud-papier ploeg. Er is overleg met de gemeente om er op zeer korte termijn een ‘self-service-punt’ van te maken. Aanvullend bericht hierover volgt nog.

Dank aan onze vrijwilligers
Hoewel activiteiten niet door kunnen gaan, is er door veel vrijwilligers al veel voorbereidend werk gedaan. En veel mensen hadden al toegezegd te willen helpen. Iedereen: hartelijk bedankt voor de hulp. We hopen dat iedereen ook in het nieuwe seizoen weer paraat wil staan! En een speciaal woordje van dank voor de oud-papier ploeg. Door een verdubbeling van het aanbod van oud papier hadden zij het juist extra druk de afgelopen weken.

Tot zover! Blijf gezond en probeer een beetje fit te blijven!

Bestuur vv Arnemuiden