Uitnodiging Algemene Leden Vergadering (ALV)

Beste leden,

In november 2020 hebben we jullie kort geïnformeerd dat de Algemene Leden Vergadering (ALV), welke normaliter in de maand november wordt georganiseerd, verplaatst zal worden naar 2021 i.v.m. Covid-19. We hebben er destijds bewust voor gekozen om deze te verplaatsen omdat we als bestuur veel waarde hechten om juist bij deze vergaderingen fysiek bij elkaar te komen en het gesprek met onze leden aan te gaan.
Helaas ziet het er niet naar uit dat het op korte termijn mogelijk is om de ALV  fysiek, in onze kantine, te organiseren.

Volgens de statuten van onze vereniging dienen wij tenminste 1 maal per jaar een ALV te organiseren. Deze ALV mag 6 maanden worden uitgesteld (KNVB).
Als bestuur hebben we besloten om op woensdag 7 april om 20:00 uur de ALV te houden. Dit doen we niet fysiek maar via MS Teams.

Als bestuur zouden we het erg op prijs stellen als je bij deze digitale ALV aan kunt schuiven.

Wat moet je hiervoor doen?
Stuur een e-mail naar: info@vvarnemuiden.nl met daarin je naam EN je e-mailadres. Je ontvangt vervolgens een mail met daarin een link naar de vergadering.
Doe dit vóór 24 maart 2021.
NB: ná 24 maart 2021 wordt de vergadering aangemaakt en wordt de link naar de leden toegezonden.

De agenda voor de ALV van woensdag 7 april 2021 ziet er als volgt uit:
- Opening (20:00 uur)
- Ingekomen stukken
- Mededelingen
- In memoriam
- Financieel overzicht 2019-2020
- Update vrijwilligersbeleid
- 75 jarig jubileum
•       de uitgestelde extra activiteiten vanwege het jubileum worden niet meer georganiseerd. De gereserveerde financiële middelen voor dit jubileum worden aangehouden.
- Toe- en uittredingen bestuur
•       Toetredend: secretaris Stefan Dodmond in bestuur (ter stemming);
•       Toetredend: algemeen bestuurslid met portefeuille Technische Commissie Jeugd Marijn Riemens (ter stemming);
•       Uittredend: Peter Stroo;
•       Uittredend: Hans Korstanje.
- Rondvraag
- Afsluiting

Wil je een specifiek punt inbrengen voor de deze ALV? Dat kan! Maak dit dan kenbaar eveneens vóór 24 maart door een mail te sturen aan secretaris@vvarnemuiden.nl

We hopen jullie te mogen ontmoeten op 7 april 2021!!

Erwin, Ivor, Jaco, Hans, Ron, Willem